Faq

Co się stanie jeśli jednego z zamówionych produktów nie będzie w sklepie?

W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, sklep internetowy ZUZU TOYS wysyła do Klienta e-mail z informacją jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. Klient może:
a) zrezygnować z realizacji zamówienia w całości;
b) wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia;
c) wyrazić zgodę na podzielenie zamówienia na kilka paczek.

Skąd się dowiem, ze zamówienie zostało przyjęcie do realizacji przez sklep?

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wygenerowany mail z informacją podsumowującą zamówienie (zamówiony towar, wybrany sposób płatności i dostawy). W następnym mailu poinformujemy o wysłaniu towaru do klienta.

Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku prosimy kliknąć TUTAJ

Czy można wysłać na inny adres niż podany przy zakładaniu konta w sklepie?

W ustawieniach Twojego Konta można dodać inne adresy niż ten podany w czasie rejestracji. Przy składaniu każdego zamówienia Klient może dodać lub wybrać już istniejący adres dostawy.

Czy można zamówić produkt zapakowaną na prezent?

Aby zamówić zabawkę zapakowaną na prezent należy w czasie składania zamówienia zaznaczyć pole „Proszę zapakować jako prezent.”

Czy istnieje opcja wysyłki gratis?

Przy zamówieniach powyżej 350 zł (brutto) dostawa na terenie Polski jest bezpłatna.

Płatności obsługuje:
Metody płatności